Telepotwierdzenia to funkcja, która wesprze pracę rejestracji wykonując telefony do pacjentów i potwierdzając ich obecność na wizytach.

Wykonuje nawet kilkadziesiąt połączeń w tym samym czasie
Obsługuje do 100% zaplanowanych połączeń
Eliminuje ryzyko pominięcia zaplanowanych telefonów
Telefoniczne potwierdzanie wizyt – system automatycznie dzwoni do pacjentów i potwierdza ich obecność, odciążając rejestrację i dając jej więcej czasu na bieżącą obsługę i priorytetowe zadania.
Mniejsze ryzyko błędu – Twoja rejestracja nie musi się już obawiać, że omyłkowo pominie którąś wizytę. Funkcja Telepotwierdzeń wykona połączenia do wszystkich zaplanowanych pacjentów.
Wydajniejsza praca – Telepotwierdzenia wykonują wszystkie połączenia jednocześnie, oszczędzając czas i zasoby, podczas gdy człowiek może prowadzić tylko ograniczoną liczbę rozmów na godzinę.

Ograniczenie nieobecności na wizytach – potwierdzanie wizyt zmniejsza ryzyko nieobecności pacjentów. MyDr automatycznie potwierdzi lub odwoła wizytę, zaznaczy ją w grafiku. A jeśli pacjent zechce zmienić termin lub porozmawiać z recepcją – zostawi właściwą notatkę.
Automatyczne uzupełnianie kalendarza – aktualny kalendarz to podstawa. Wszystkie potwierdzenia i zmiany dokonane dzięki funkcji Telepotwierdzenia, będą na bieżąco wprowadzane do kalendarza.

Szeroki zakres personalizacji – jeśli chcesz, dostosujesz działanie funkcji do potrzeb swojego gabinetu. Ustawisz typy wizyt, które mają być obsługiwane. Skonfigurujesz, na ile dni przed wizytą ma się odbyć rozmowa potwierdzająca oraz dla których lekarzy funkcja będzie uruchomiona.

Użycie jedynie niezbędnych danych – podczas rozmowy nie są przetwarzane żadne dane medyczne pacjentów, a jedynie te niezbędne do potwierdzenia, odwołania, lub przełożenia terminu wizyty.
Zgodność z RODO – funkcja jest zgodna z obowiązującymi standardami RODO.

Zadzwoń pod numer 22 122 55 96 i postaw się w roli pacjenta umówionego na konsultację. Sprawdź, jakie pytania usłyszysz w celu potwierdzenia Twojej testowej wizyty, a następnie wypróbuj bezpłatnie w ramach konta MyDr EDM.

Pobranie wizyt z grafiku lekarza

Kontakt telefoniczny z pacjentami

Aktualizacja statusów wizyt w kalendarzu MyDr

Ewentualne powiadomienie rejestracji o potrzebie dodatkowego kontaktu
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie: