TELEPOTWIERDZENIA

Potwierdzaj wizyty pacjentów. Telefonicznie, bez udziału rejestracji

Telepotwierdzenia to funkcja, która wykona za Ciebie rutynowe telefony do pacjentów i potwierdzi umówione wizyty odciążając rejestrację Twojego gabinetu.

pl-mydr-confirmation-bot-call-patient-phone@2x
icon-alarm-clock

Wydajna

Wykonuje nawet kilkadziesiąt połączeń w tym samym czasie

icon-thumbup

Skuteczna

Obsługuje do 100% zaplanowanych połączeń

icon-symbol-goal

Dokładna

Eliminuje ryzyko pominięcia zaplanowanych telefonów

pl-mydr-confirmation-bot-options-patient-phone@2x

Odciąż swoją recepcję

icon-action-phone
Telefoniczne potwierdzanie wizyt
Ile godzin tygodniowo potrzebuje rejestracja, aby telefonicznie potwierdzić wizyty Twoich pacjentów? Telepotwierdzenia to funkcja, która odciąży Twoją recepcję z rutynowego i czasochłonnego obowiązku, jednocześnie nadal zapewniając placówce telefoniczne potwierdzenie obecności.
icon-trust
Mniejsze ryzyko błędu
Twoja rejestracja nie musi się już obawiać, że omyłkowo pominie którąś wizytę. Funkcja Telepotwierdzeń wykona połączenia do wszystkich zaplanowanych pacjentów.
Vector
Wydajniejsza praca
Podczas, gdy człowiek jest w stanie wykonać ograniczoną liczbę rozmów na godzinę, funkcja Telepotwierdzenia może wykonać wszystkie telefony w tym samym momencie. Tym samym oszczędza czas i zasoby.
pl-mydr-confirmation-bot-saas-sync@2x

Zyskaj lepszą frekwencję na wizytach

icon-social-thumb-up
Ograniczenie nieobecności na wizytach
Potwierdzanie wizyt zmniejsza ryzyko, że pacjent nie pojawi się na spotkaniu i zapomni uprzedzić o nieobecności. MyDr potwierdzi lub odwoła wizytę za Ciebie i oznaczy ją w grafiku. A jeśli pacjent zechce zmienić termin lub porozmawiać z recepcją – zostawi właściwą notatkę.
icon-calendar-with-check-1
Automatyczne uzupełnianie kalendarza
Aktualny kalendarz to podstawa. Wszystkie potwierdzenia i zmiany dokonane dzięki funkcji Telepotwierdzenia, będą na bieżąco wprowadzane do kalendarza.
pl-mydr-confirmation-bot-saas-settings@2x

Dopasuj rozmowy do swoich potrzeb

icon-action-settings
Szeroki zakres personalizacji
Jeśli chcesz, dostosujesz działanie funkcji do potrzeb swojego gabinetu. Ustawisz typy wizyt, które mają być obsługiwane. Skonfigurujesz, na ile dni przed wizytą ma się odbyć rozmowa potwierdzająca oraz dla których lekarzy funkcja będzie uruchomiona.
pl-patient-data-security@2x

Dbaj o bezpieczeństwo danych pacjentów

icon-shield
Użycie jedynie niezbędnych danych
Podczas rozmowy nie są przetwarzane żadne dane medyczne pacjentów, a jedynie te niezbędne do potwierdzenia, odwołania, lub przełożenia terminu wizyty.
icon-action-protect
Zgodność z RODO
Funkcja jest zgodna z obowiązującymi standardami RODO.
Zadzwoń i wypróbuj w 30 sekund!

Zadzwoń pod numer 22 122 55 96 i postaw się w roli pacjenta swojego gabinetu.
Sprawdź, jakie pytania usłyszysz w celu potwierdzenia Twojej testowej wizyty, a następnie aktywuj i testuj funkcję w swoim koncie bezpłatnie przez 30 dni.

Jak działa ta funkcja?

pl-mydr-confirmation-bot-step-1@2x

Krok 1

Pobranie wizyt z grafiku lekarza

pl-mydr-confirmation-bot-step-2@2x

Krok 2

Kontakt telefoniczny z pacjentami

pl-mydr-confirmation-bot-step-3@2x

Krok 3

Aktualizacja statusów wizyt w kalendarzu MyDr

pl-mydr-confirmation-bot-step-4@2x

Krok 4

Ewentualne powiadomienie rejestracji o potrzebie dodatkowego kontaktu

Co mówią nasi użytkownicy?

“W Centrum Medycznym Dormed wprowadzenie bota do potwierdzania wizyt było dla nas ogromnym ułatwieniem, szczególnie przy dużej liczbie pacjentów korzystających z wizyt na NFZ. Dzięki temu każdy pacjent otrzymuje przypomnienie o wizycie, co poprawia organizację i zmniejsza liczbę niepotwierdzonych terminów. Wcześniej trudno było skontaktować się z wszystkimi, a teraz cały proces przebiega szybko i sprawnie. Pacjenci cenią sobie dodatkową informację przed wizytą, a nasz zespół może lepiej skupić się na bieżącej obsłudze. To rozwiązanie znacznie usprawniło codzienną pracę rejestracji.”

“BOT przyspiesza i ułatwia pracę rejestracji, która zamiast potwierdzania pacjentów, może skupić się na innych czynnościach. Informacja z prośbą o kontakt jest trafnie filtrowana i przekazywana na wskazany adres mailowy. Jako placówka jesteśmy bardzo zadowoleni z korzystania z BOTa.”

“W Centrum Victoria korzystamy z bota potwierdzającego wizyty, który znacznie usprawnił pracę naszej rejestracji. Dzięki niemu większość wizyt jest potwierdzana automatycznie, co pozwala zaoszczędzić czas i skupić się na innych obowiązkach. Pacjentki również doceniają tę funkcję, ponieważ przypomnienia przed wizytą są dla nich bardzo pomocne. Automatyzacja tego procesu zmniejszyła liczbę niepotwierdzonych wizyt i zwiększyła efektywność naszej pracy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z działania bota i polecamy takie rozwiązanie innym placówkom.”

Często zadawane pytania

Na ile przed wizytą są wykonywane telefony?

System wykonuje połączenia do pacjentów 1, 2 lub 3 doby przed wizytą, w zależności od tego, którą opcję wybierzesz w ustawieniach. Telefony są wykonywane tylko w dni robocze.

W jakich godzinach są wykonywane połączenia?

System podejmuje trzy próby połączenia z pacjentem: o 9:00, 12:00 i 15:00 w dni robocze.

Czy telefon zostanie wykonany do pacjenta, który potwierdził wizytę przez SMS?

Jeśli pacjent potwierdzi obecność na wizycie w inny sposób np. SMS przed pierwszą sesją połączeń, telefon do niego nie zostanie wykonany. 

Co, jeśli system nie dodzwoni się do pacjenta?

Jeśli nie uda się nawiązać kontaktu z pacjentem, status jego wizyty w kalendarzu pozostanie niezmieniony. 

Czy wizyty receptowe/teleporady też będą potwierdzane telefonicznie?

Wybór należy do Ciebie. To, które wizyty (NFZ, prywatne, receptowe, teleporady) będą potwierdzane telefonicznie możesz zmienić w ustawieniach.

Co, jeśli pacjent będzie chciał przełożyć wizytę lub poprosi o połączenie z rejestracją?

System zmieni status wizyty w kalendarzu na: PROŚBA O KONTAKT. 

Masz pytanie o Telepotwierdzenia lub chcesz poznać ofertę?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie: