Telepotwierdzenia to funkcja, która wykona za Ciebie rutynowe telefony do pacjentów i potwierdzi umówione wizyty odciążając rejestrację Twojego gabinetu.
Wydajna
Wykonuje nawet kilkadziesiąt połączeń w tym samym czasie
Skuteczna
Obsługuje do 100% zaplanowanych połączeń
Dokładna
Eliminuje ryzyko pominięcia zaplanowanych telefonów
Pobranie wizyt z grafiku lekarza
Kontakt telefoniczny z pacjentami
Aktualizacja statusów wizyt w kalendarzu MyDr
Ewentualne powiadomienie rejestracji o potrzebie dodatkowego kontaktu
“W Centrum Medycznym Dormed wprowadzenie bota do potwierdzania wizyt było dla nas ogromnym ułatwieniem, szczególnie przy dużej liczbie pacjentów korzystających z wizyt na NFZ. Dzięki temu każdy pacjent otrzymuje przypomnienie o wizycie, co poprawia organizację i zmniejsza liczbę niepotwierdzonych terminów. Wcześniej trudno było skontaktować się z wszystkimi, a teraz cały proces przebiega szybko i sprawnie. Pacjenci cenią sobie dodatkową informację przed wizytą, a nasz zespół może lepiej skupić się na bieżącej obsłudze. To rozwiązanie znacznie usprawniło codzienną pracę rejestracji.”
“BOT przyspiesza i ułatwia pracę rejestracji, która zamiast potwierdzania pacjentów, może skupić się na innych czynnościach. Informacja z prośbą o kontakt jest trafnie filtrowana i przekazywana na wskazany adres mailowy. Jako placówka jesteśmy bardzo zadowoleni z korzystania z BOTa.”
“W Centrum Victoria korzystamy z bota potwierdzającego wizyty, który znacznie usprawnił pracę naszej rejestracji. Dzięki niemu większość wizyt jest potwierdzana automatycznie, co pozwala zaoszczędzić czas i skupić się na innych obowiązkach. Pacjentki również doceniają tę funkcję, ponieważ przypomnienia przed wizytą są dla nich bardzo pomocne. Automatyzacja tego procesu zmniejszyła liczbę niepotwierdzonych wizyt i zwiększyła efektywność naszej pracy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z działania bota i polecamy takie rozwiązanie innym placówkom.”
System wykonuje połączenia do pacjentów 1, 2 lub 3 doby przed wizytą, w zależności od tego, którą opcję wybierzesz w ustawieniach. Telefony są wykonywane tylko w dni robocze.
System podejmuje trzy próby połączenia z pacjentem: o 9:00, 12:00 i 15:00 w dni robocze.
Jeśli pacjent potwierdzi obecność na wizycie w inny sposób np. SMS przed pierwszą sesją połączeń, telefon do niego nie zostanie wykonany.
Jeśli nie uda się nawiązać kontaktu z pacjentem, status jego wizyty w kalendarzu pozostanie niezmieniony.
Wybór należy do Ciebie. To, które wizyty (NFZ, prywatne, receptowe, teleporady) będą potwierdzane telefonicznie możesz zmienić w ustawieniach.
System zmieni status wizyty w kalendarzu na: PROŚBA O KONTAKT.
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie: