Głos klientów to dla nas najważniejsze źródło informacji o tym, w jakim kierunku powinien rozwijać się nasz system. I to właśnie w odpowiedzi na przychodzące do nas prośby i pomysły, stworzyliśmy w ciągu ostatniego roku kilkanaście nowych rozwiązań i funkcji. Wiemy, że one zmieniają pracę na naszych systemach na jeszcze wygodniejszą i znacznie ją przyspieszają. Zobacz, co wprowadziliśmy do MyDr w 2023 r.
Zlecenia badań do punktu pobrań to dotychczas funkcja dostępna tylko dla lekarzy i specjalistów, którzy mogli skierować pacjenta na badania laboratoryjne i podejrzeć listę tych skierowań (zaplanowanych i wykonanych) w panelu Administracja. Jednak osoby, które te badania wykonywały (pielęgniarki i pielęgniarze) musieli dostać odpowiednie uprawnienia w systemie, aby zarządzać zleceniami badań w punkcie pobrań.
Obecnie osoba wykonująca zlecenia w punkcie pobrań ma do dyspozycji widok wszystkich zleceń w wybranym dniu (lub innym zakresie czasu) i może nimi zarządzać (np. zmieniać ich status). Panel Punktu Pobrań składa się obecnie z 3 sekcji: Zlecenia do punktu pobrań, Pozostałe zlecenia oraz Wyniki badań laboratoryjnych.
Dzięki istotnej przebudowie modułu umów NFZ, wprowadzono szereg zmian, które zwiększyły jego funkcjonalność i użyteczność. Przede wszystkim, wprowadzone zmiany znacznie zwiększyły szybkość wczytywania plików umów, co szczególnie zauważalne jest w przypadku aktualizacji wszystkich dotychczasowo wykonanych świadczeń – czas oczekiwania spadł z kilku minut do tylko kilku sekund. Ponadto, poprawiliśmy obsługę aneksów oraz pogrupowaliśmy umowy według kodu, co pozwala na łatwiejsze i bardziej przejrzyste przeglądanie umów z tym samym kodem. Dodatkowo, rozwiązaliśmy problem nakładających się aneksów, co pozwoliło na uniknięcie problemów z błędnymi cenami świadczeń. Teraz nie ma już konieczności usuwania i ponownego wczytywania umów w odpowiedniej kolejności, co znacznie przyspieszyło ten proces. Dodatkowo, wprowadziliśmy możliwość dopisania świadczeń bez umowy poprzez typy wizyt oraz dodaliśmy opcję obsługi umów na podwykonawstwo. Te i inne zmiany sprawiają, że aktualny moduł NFZ spełnia wszystkie wymagania i jest bardziej przyjazny dla użytkownika.
Już teraz możesz szybciej i łatwiej znaleźć niezbędne informacje o pacjentach. Bez względu na to, w jakim niespodziewanym miejscu znajdziesz się w systemie, po najechaniu kursorem na imię i nazwisko pacjenta pojawi się okno z podstawowymi informacjami na jego temat. Co więcej, możesz wysłać do pacjenta SMS-a z poziomu systemu lub bezpośrednio przejść do jego karty. Dzięki temu nie musisz otwierać karty pacjenta przy każdym kontakcie, aby odczytać kluczowe informacje czy skontaktować się z pacjentem.
Zdobądź jeszcze więcej informacji na temat stanu zdrowia swoich pacjentów dzięki nowemu, zbiorczemu widokowi dokumentów medycznych. Teraz w jednym miejscu widzisz wszystkie dokumenty, powiązane z wizytą lub nie, co pozwala na jeszcze lepszą diagnozę i dostosowanie się do potrzeb pacjenta. Dzięki tej funkcji możesz zobaczyć dokumenty z laboratorium, informacje, kiedy zostało zlecone badanie oraz jaki był jego wynik, razem z datami poszczególnych kroków. Sortowanie po terminie jest również nową opcją, która ułatwia przeglądanie dokumentów i pozwala na szybsze znalezienie ważnych informacji. Dzięki tym funkcjom tworzenie historii medycznej pacjenta jest teraz bardziej kompleksowe i transparentne.
Zapewne wiesz, że w przypadku klinik, które mają wiele gabinetów zintegrowanych z ZnanyLekarz, integracja między systemami jest kluczowa. Dlatego teraz ulepszona sekcja integracji znacznie ułatwia podgląd niezbędnych informacji. Nawigacja w tej sekcji jest bardziej intuicyjna i zrozumiała, a w przypadku brakujących danych automatycznie wyświetla się odpowiedni komunikat. Dzięki tym ulepszeniom praca z systemem jest bardziej efektywna i przyjazna.
Możliwość łatwego rozliczenia wizyt jest kluczowym elementem efektywnej pracy placówek medycznych. Dlatego teraz informacje dotyczące rozliczeń finansowych są ułożone w bardziej uporządkowany sposób, co pozwala na wygodne przeszukiwanie potrzebnych danych. Możesz łatwo odnaleźć paragony dla ubezpieczyciela, informacje o płatnościach pacjentów oraz inne kluczowe informacje związane z rozliczeniami. Dzięki temu poprawionemu interfejsowi praca z finansami w klinice jest teraz bardziej przejrzysta i sprawniejsza!
Codziennie korzystanie z systemu stanie się teraz jeszcze łatwiejsze i bardziej efektywne, dzięki tym nowym, dodatkowym możliwościom.
Contact us to learn more about how ZnanyLekarz can help your practice. We’ll be in touch within 48 hours.